KAPASİTE GELİŞTİRME PROGRAMI – EN
Kurumunuzun sürdürülebilir gelişimi için öğrenmeyi öğrenme alanındaki kapasitenizin gelişmesine yardımcı oluyoruz. Bunu yaparken dünyaca kabul edilmiş bir bilimsel kuram olan Deneyimsel Öğrenmeyi kullanıyoruz. Terzi işi çalışıyor, ortak-tasarımın büyüsüne inanıyoruz. Öğrenmeyi öğrenme konusunda derinleşen otonom çalışanlar; Değişen koşullara daha hızlı adapte olan güçlü takımlar; Öğrenme ekosisteminin mimarları haline gelen lider yöneticiler; Deneyimsel öğrenme tasarımcısı haline gelen kurumsal eğitimciler olmak için öğrenme yolculuğunuzu birlikte tasarlıyoruz.
Kişisel Gelişim, Duygusal Zeka, Motivasyon, Takım Ruhu, Takım Çalışması, İletişim, Çatışma Yönetimi, Değişim, Değişen Ortam Yönetimi
16554
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16554,page-child,parent-pageid-16549,theme-bridge,bridge-core-2.6.5,qode-quick-links-1.0,woocommerce-no-js,,columns-4,qode-theme-ver-25.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-16865
 

KAPASİTE GELİŞTİRME PROGRAMI – EN

“Kurumsal kültür stratejiyi kahvaltı niyetine yer.” Peter Drucker

KAPASITE_Only
KAPASİTE

GELİŞTİRME

PROGRAMI

Bir organizasyonun iki temel kapasite alanı vardır. Bunlardan birincisi, işlerin nasıl planlanıp yönetileceğini; ikincisi ise bu işleri yapacak olan insan kaynağının nasıl planlanıp yönetileceğini belirler. Söz konusu iki alan arasındaki güçlü bağ ise kurum kültürünü oluşturur.

 

Prosedürlerin ve planlama çerçevelerinin nasıl üretileceği konusunda teknik bilgilerin paylaşıldığı bir eğitimin ötesinde, bu sistemlerin kurum kültürüyle nasıl harmanlanabileceğinin anahtarlarını sunduğumuz bu program; bir organizasyonun vizyon-misyon oluşturmasından insan kaynağı yapılanmasına, analiz teknikleri ve proje geliştirme yöntemlerinden kaynak geliştirme stratejilerine kadar ihtiyaç duyduğu tüm kapasite alanları ile ilgili deneyimsel bir gelişim süreci inşa ediyor.

Yönetişim

5 Gün (30 Saat)

Yöneticiler

Programa dahil olan envanter:

  • KURUMSAL YAPILANMA & KÜLTÜR

  • 2 GÜN

    • Vizyon ve Misyon oluşturma
    • Değerler Çalışması
    • Kurum Kültürü Oluşturma
    • İK Yapılanması
    • Bilgi Yönetimi

  • İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

  • 2 GÜN

    • İK Politikası Oluşturma
    • İşe Alım & Yerleştirme
    • Yetkinlik Bazlı Performans Yönetimi
    • İş Yerinde Mobbing & Ayrımcılıkla Mücadele
    • İK Gelişim Programları

  • GÖNÜLLÜ YÖNETİMİ

  • 1 GÜN

    • Gönüllülük Politikası Oluşturma
    • Çağrı & Yerleştirme
    • Gönüllü Oryantasyonu
    • Değerler & Gönüllülük Bilinci
    • Gönüllü Gelişim Programları

Proje Döngüsü Yönetimi

7 Gün (42 Saat)

Yöneticiler ve Proje Ekipleri

Programa dahil olan envanter:

  • PROJE GELİŞTİRME

  • 3 GÜN

    • Problem Analizi
    • Paydaş Analizi
    • SWOT & PEST Analizleri
    • Mantıksal Çerçeve Matrisi
    • Faaliyet & Bütçe Planlama
    • Hibe & Fon Programları

  • PROJE UYGULAMA

  • 2 GÜN

    • İzleme & Değerlendirme Yöntemleri
    • Etki Analizi
    • İletişim Stratejisi
    • Ortaklarla İşbirliği

  • KAYNAK GELİŞTİRME

  • 2 GÜN

    • Kaynak Geliştirme Stratejisi
    • Donörler için Uygunluk Kriterleri
    • Konsept Not Hazırlama
    • Başvuru Formu Doldurma

Satış Yönetimi

7 Gün (42 Saat)

Yöneticiler ve Proje Ekipleri

Programa dahil olan envanter:

  • SATIŞ ÖNCESİ

  • 1 GÜN

    • İletişim
    • Satışa Hazırım
    • Kişisel İmaj
    • Randevu Alma

  • SATIŞ KOLAYLAŞTIRICILARI

  • 2 GÜN

    • Satış Teknikleri
    • Satış Kapama
    • Doğru Soru Sorma
    • İtirazları Karşılama
    • İkna Mühendisliği
    • Satışta Beden Dili
    • Etkin Dinleme
    • Role Play Uygulamaları

  • SATIŞ SONRASI

  • 1 GÜN

    • Referans Alma
    • Öz Değerlendirme
    • Kişisel Performans Yönetimi
    • Portföy Oluşturma
    • Müşteride Derinleşme
    • Taraftar Müşteri Yaratma

Fiyat Teklifi Al
ÇALIŞANLARINIZIN ÖĞRENME STİLLERİNİ BİLİYOR MUSUNUZ?