
Yaklaşımımız
Deneyimsel ÖÄŸrenme
Yetkinlik Tabanlı Tasarım
Problem Tanımlayıcı Eğitim
Deneyimsel
ÖÄŸrenme
Deneyimsel öÄŸrenme, hissetme, yansıtma, düÅŸünme ve eyleme geçme adımlarının tamamını kapsayan bütüncül bir öÄŸrenme kuramıdır.

EÄŸitimlerimizi bu döngünün etrafında dönecek bir ÅŸekilde tasarlıyoruz.
Bütüncül bir öÄŸrenme deneyimi.
Katılımcıların birbirlerini yakından tanıdıkları, birlikte eÄŸlendikleri, programın ise onların beklentilerine göre ÅŸekillendiÄŸi pozitif bir öÄŸrenme alanı yaratıyoruz.
​
Konuyu deneyim edecekleri simülasyonlar uyguluyor, yansıtma (debrief) oturumlarıyla bu deneyimi bilgiye dönüÅŸtürüyoruz. Konu ile ilgili pratik kullanılabilir teoriler aktarıyor, gerçek iÅŸ yaÅŸamlarında uygulamaları için aksiyon planları oluÅŸturuyoruz.
Yalnızca bir yöntem deÄŸil, güçlü bir içerik.
Deneyimsel ÖÄŸrenme yalnızca eÄŸitimlerimizde kullandığımız bir yöntem deÄŸil. ÖÄŸrenmeyi öÄŸrenme, öÄŸrenme esnekliÄŸi, yaÅŸam boyu geliÅŸim ve deÄŸiÅŸimlere adapte olabilme konularında bir içerik.
​
Deneyimsel ÖÄŸrenme hepimizin bilmesi ve uygulaması gereken bir bilgi.
Yetkinlik Tabanlı Tasarım
Bir konuda yetkin olabilmek için üç temel niteliÄŸe ihtiyaç duyarız; bilgi, beceri ve tutum.
​
Davranışsal dönüÅŸüm için, konu ile ilgili yeni kavramsal ÅŸemalar oluÅŸturmalı, refleks haline gelen beceriler edinmeli ve kiÅŸisel deÄŸerlerimizle iliÅŸkilendirdiÄŸimiz bir tutuma sahip olmalıyız.


Katılımcıların yetkinliÄŸini geliÅŸtirmek için deneyimsel öÄŸrenmenin gücünü kullanıyoruz.
Soyut bilgileri kalıcı hale getirmek için soyut kavramları somut deneyimler ile birleÅŸtiriyoruz.
Beceri geliÅŸtirmek için aktif uygulama bölümünde öÄŸrenilenlerin pratik edilmesini ve geribildirim ile yeniden denemeyi teÅŸvik ediyoruz.
Tutum geliÅŸtirmek içinse somut deneyim adımında saÄŸladığımız, empati duygusunu güçlendiren simülasyonlarla derin deneyimler yaÅŸatıyor ve bu deneyimlerin tutum geliÅŸtirmesi için yansıtmanın gücünü kullanıyoruz.
​
Problem Tanımlayıcı Eğitim
ÖÄŸrenenler kendi deneyimleri ve gözlemleri aracılığıyla iÅŸ yaÅŸamındaki problemlerini tanımlar ve bu problemleri çözmek için eylem planları geliÅŸtirirler. Problem tanımlayıcı eÄŸitimde, yetiÅŸkinler eleÅŸtirel düÅŸünme becerilerini geliÅŸtirir ve kendi öÄŸrenme süreçlerinin sorumluluÄŸunu alırlar.

