top of page
Gemini_Generated_Image_s4y28as4y28as4y2_edited_edited.jpg

DENEYİMSEL
EĞİTİMCİ
TeacherEx

DENEYİMSEL
EĞİTİMCİ
TeacherEx

DENEYİMSEL
EĞİTİMCİ
TeacherEx

DENEYİMSEL
EĞİTİMCİ
TeacherEx

 ®

ÖĞRENME
Liderliği
EdCore & EdPrime

 ®

KENDİM GİBİ
ÖĞRENİYORUM

 ®

VELİ 360
ÖĞRENEN
EBEVEYN

 ®

Deneyimsel Öğrenme tabanlı araştırma ve eğitim yoluyla

eğitimcileri, takımları, liderleri ve toplulukları güçlendiriyoruz.

Her okulun kalbinde,

sürekli gelişen bir öğrenme ekosistemi vardır.


Bu ekosistem; yöneticilerin vizyonuyla, öğretmenlerin yaklaşımıyla, öğrencilerin öğrenme stratejileriyle ve ailelerin desteğiyle beslenir. Müderris olarak okullara sunduğumuz bu dört özgün program, okulun tüm paydaşlarını kapsayan ve birbirini tamamlayan bir yapıda tasarlandı. Her biri kendi başına uygulanabilir; ancak birlikte düşünüldüğünde, kurumun öğrenme kültürünü bütüncül bir şekilde güçlendirir.
Gemini_Generated_Image_5tvkh35tvkh35tvk_edited.jpg

Öğretmenler için:

Deneyim temelli, stil odaklı öğrenme tasarımı

Gemini_Generated_Image_b68eptb68eptb68e_edited.jpg

Yöneticiler için:

Öğrenme kültürünü örgütleyen stratejik liderlik

Gemini_Generated_Image_y8j9cay8j9cay8j9_edited.jpg

Zümre liderleri için:

Takımlarda öğrenmeyi kolaylaştıran orta kademe liderlik

Gemini_Generated_Image_ttp9oottp9oottp9.png

Öğrenciler için:

Kendi öğrenme kimliğini keşfetme ve geliştirme

Gemini_Generated_Image_y0hqqpy0hqqpy0hq_edited.jpg

Veliler için:

Evde öğrenmeyi destekleyen farkındalık ve iletişim becerileri

EĞİTİM

YAKLAŞIMIMIZ

DENEYİMSEL ÖĞRENME DÖNGÜSÜ

Katılımcıların konuyu deneyim edecekleri simülasyonlar uyguluyor, yansıtma (debrief) oturumlarıyla bu deneyimi bilgiye dönüştürüyoruz. Konu ile ilgili pratik kullanılabilir teoriler aktarıyor, gerçek iş yaşamlarında uygulamaları için aksiyon planları oluşturuyoruz.

YETKİNLİK TABANLI TASARIM

Bir konuda yetkin olabilmek için üç temel niteliğe ihtiyaç duyarız; bilgi, beceri ve tutum. Davranışsal dönüşüm için, konu ile ilgili yeni kavramsal şemalar oluşturmalı, refleks haline gelen beceriler edinmeli ve kişisel değerlerimizle ilişkilendirdiğimiz bir tutuma sahip olmalıyız.

PROBLEM TANIMLAYICI EĞİTİM

Öğrenenler kendi deneyimleri ve gözlemleri aracılığıyla iş yaşamındaki problemlerini tanımlar ve bu problemleri çözmek için eylem planları geliştirirler. Problem tanımlayıcı eğitimde, yetişkinler kendi öğrenme süreçlerinin sorumluluğunu alırlar.

Gemini_Generated_Image_f35n6yf35n6yf35n.png

DENEYİMSEL
EĞİTİMCİ
TeacherEx

 ®

İlkokul, ortaokul ve lise düzeyinde görev yapan branş öğretmenleri sınıf öğretmenleri ve rehberlik birimi üyeleri

Programın Amacı:

Bu program, öğretmenlerin kendi eğitimcilik yaklaşımlarını fark etmelerini; Kolb’un dört temel eğitimci rolüne (Kolaylaştırıcı, Uzman, Değerlendirici ve Koç) dayalı olarak öğretim becerilerini geliştirmelerini hedefler. Katılımcılar, kendi öğrenme stillerini keşfederken aynı zamanda bu stillere yanıt verebilecek esnek ve bütüncül bir öğretim tasarımı oluşturmayı öğrenirler.

Kolb Öğrenme Stilleri >

Kolb Eğitimci Rol Profilleri >​

Temel Program Süresi:

4 + 1 : 5 Gün

Gemini_Generated_Image_n02852n02852n028.png

Kazanım ve Katkılar

Bireysel Kazanımlar

  • Kendi öğrenme ve öğretme profiline dair farkındalık kazanırlar.

  • Deneyim temelli, katılımcı odaklı öğretim tasarımı becerisi kazanırlar.

  • Farklı stillerde öğrenen öğrenciler için yöntem esnekliği kazanırlar.

Kurumsal Katkılar
(Okul Düzeyinde)

  • Kurum genelinde ortak öğrenme dili gelişimi sağlanır.

  • Öğretmenlerin kendi deneyiminden öğrenmesini teşvik eden yapı kurulur.

  • Zümreler arası etkileşim ve refleksiyon kültürünün yaygınlaşması sağlanır.

Gemini_Generated_Image_h0oo56h0oo56h0oo.png

ÖĞRENME
Liderliği
EdCore

 ®

Zümre başkanı öğretmenler

Akademik koordinatörler

Müdür yardımcıları

Kurum içi mentorluk veya eğitim sorumluluğu üstlenen öğretmen liderler

Programın Amacı:

Bu program, zümre başkanları, akademik koordinatörler ve müdür yardımcıları gibi orta kademe okul liderlerinin, ekip içinde öğrenmeyi kolaylaştıran, gelişimi yönlendiren ve öğretmenleri güçlendiren bir liderlik anlayışı geliştirmesini amaçlar.

Katılımcılar, kendi öğrenme ve liderlik stillerini tanırken, aynı zamanda zümrelerde öğrenme kültürünü kuracak araçları kazanırlar.

Deneyimsel Öğrenme  >

Kolb Öğrenme Stilleri >

Temel Program Süresi:

3 + 1 : 4 Gün

Gemini_Generated_Image_5tvkh35tvkh35tvk_

Kazanım ve Katkılar

Bireysel Kazanımlar

  • Kendi öğrenme ve liderlik stilini fark etme.

  • Takım içi öğrenmeyi kolaylaştırma becerisi.

  • Etkili geri bildirim ve gözlem araçlarını kullanma.

  • Mikro mentorluk süreçlerini yürütme yetkinliği.

Kurumsal Katkılar
(Okul Düzeyinde)

  • Zümrelerde sürdürülebilir bir öğrenme kültürü gelişimi sağlanır.

  • Okulun pedagojik vizyonuna katkı sunan öğretmen lider profili oluşturulur.

  • Paylaşım, yansıtma ve etkileşim temelli takım dinamiği kurulması sağlanır.

Gemini_Generated_Image_oleb10oleb10oleb.png

ÖĞRENME
Liderliği
EdPrime

 ®

Okul müdürleri

Kurucu temsilcileri

Genel müdür ve akademik direktörler

Kampüs liderleri

Eğitim politikaları ve kurum içi gelişim stratejilerinden sorumlu üst düzey yöneticiler

Programın Amacı:

Bu program, okul müdürleri, kurucular ve stratejik karar alıcı konumundaki eğitim liderlerinin, okulu bir öğrenen organizasyona dönüştürecek vizyoner, yapı kurucu ve gelişimi yönlendiren liderlik becerilerini geliştirmeyi amaçlar. Katılımcılar, hem kendi liderlik tarzlarını fark eder hem de okul genelinde sürdürülebilir bir öğrenme kültürü kurmak için gerekli sistem ve yaklaşımları geliştirir.

Deneyimsel Öğrenme  >

Temel Program Süresi:

2 + 1 : 3 Gün

Gemini_Generated_Image_b68eptb68eptb68e_

Kazanım ve Katkılar

Bireysel Kazanımlar

  • Kendi liderlik yaklaşımına dair derinlemesine farkındalık sağlanır.

  • Öğrenme kültürü oluşturan liderlik davranışları oluşur.

  • Sistem kurma ve stratejik yön verme becerisi kazanılır.

  • Kurum içi gelişim mekanizmalarını yapılandırma yetkinliği sağlanır.

Kurumsal Katkılar
(Okul Düzeyinde)

  • Öğrenen okul olma yönünde sürdürülebilir adımlar atılır.

  • Kurumun kendi pedagojik yapısını inşa etmesine destek olunur.

  • Öğretmen ve zümre liderlerinin gelişimini yönlendiren üst düzey strateji oluşturulur.

  • Öğrenmeyi yöneten liderlik anlayışının kurumsallaşması sağlanır.

Gemini_Generated_Image_ttp9oottp9oottp9.png

KENDİM GİBİ
ÖĞRENİYORUM

 ®

12 yaş ve üzeri öğrenciler

Ortaokul 2. sınıftan itibaren tüm lise düzeyleri

Öğrenme motivasyonu gelişmekte olan, sınav sürecinde olan ya da kendi öğrenme yöntemini keşfetmek isteyen tüm öğrenciler

Programın Amacı:

Bu program, okul müdürleri, kurucular ve stratejik karar alıcı konumundaki eğitim liderlerinin, okulu bir öğrenen organizasyona dönüştürecek vizyoner, yapı kurucu ve gelişimi yönlendiren liderlik becerilerini geliştirmeyi amaçlar. Katılımcılar, hem kendi liderlik tarzlarını fark eder hem de okul genelinde sürdürülebilir bir öğrenme kültürü kurmak için gerekli sistem ve yaklaşımları geliştirir.

Kolb Öğrenme Stilleri >

Temel Program Süresi:

2 + 1 : 3 Gün

Gemini_Generated_Image_y8j9cay8j9cay8j9_

Kazanım ve Katkılar

Bireysel Kazanımlar

  • Öğrenme stiline dair farkındalık kazandırılır.

  • Kendine uygun öğrenme stratejileri geliştirme sağlanır.

  • Akademik öz yönetim becerilerinin gelişmesi sağlanır.

  • Öğrenme güveni ve iç motivasyonun artması sağlanır.

Kurumsal Katkılar
( Okul Düzeyinde)

  • Öğrencilerin öğrenme sorumluluğunu geliştirenyapı  kurulması sağlanır.

  • Rehberlik ve öğretmenlerle paylaşıma açık bireysel öğrenme profilleri.

  • Zümrelere öğrencilerin öğrenme çeşitliliği hakkında geri bildirim almasının sağlanması.

Gemini_Generated_Image_dopduvdopduvdopd.png

VELİ 360
ÖĞRENEN
EBEVEYN

 ®

12 yaş ve üzeri çocuğu olan tüm veliler

Öğrenme sürecine aktif olarak eşlik eden ebeveynler, bakım verenler

Programın Amacı:

Bu program, ebeveynlerin hem kendi öğrenme stillerini hem de çocuklarının öğrenme stillerini tanıyarak, evdeki öğrenme sürecine daha bilinçli ve etkili şekilde katkı sunmalarını amaçlar. Velinin, çocuğunun nasıl öğrendiğini fark etmesi; iletişimi güçlendirir, destek biçimini çeşitlendirir ve öğrenmeyi ortak bir dil haline getirir.

Kolb Öğrenme Stilleri >

Temel Program Süresi:

3 Saat

Gemini_Generated_Image_y0hqqpy0hqqpy0hq_

Kazanım ve Katkılar

Bireysel Kazanımlar

  • Kendi öğrenme stiline dair içgörü oluşturma.

  • Çocuğunun öğrenme biçimini tanıma ve buna uygun iletişim kurabilmesine katkı sağlanır.

  • Stil farkındalığı ile evde daha etkili öğrenme desteği sunabilme becerisi kazanma.

Kurumsal Katkılar
(Okul Düzeyinde)

  • Okul – veli – öğrenci üçgeninde ortak öğrenme dili oluşması.

  • Rehberlik sistemine stil temelli destek aracı kazandırılması.

  • Veli katılımının nicelikten niteliğe dönüşmesi.

Detaylı bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

bottom of page